ЗБОРНИК РАДОВА СТУДЕНАТА ОДСЕКА ЗА МУЗИЧКУ ТЕОРИЈУ, СВ. 3/2019 Садржај и предговор Јованa Дамњановић. Тропирање меланхолије на примеру мадригала „Види, умрећу!” („Ecco, morirò dunquе”) Карла Ђезуалда Павлe Пауновић. Меланхолични патос и фригијска инфлексија у мадригалу „Проли Смрт” („Sparge la Morte”) Карла Ђезуалда Ђорђe Степановић. Развојност као доминантни чинилац изградње музичког тока у Четвртој симфонији Антоњина Дворжака Јеленa Максимовић. Дисперзивно дејство мотивског језгра „еф-ас-еф” у Трећој симфонији Јоханеса Брамса Јованa Дамњановић. Манифестација комичног патоса у балади „Опроштај” („Abschied”) Хуга Волфа на стихове Едуарда Мерикеа Тијанa Вукосављевић. Улога малог дурског сeптакорда у испољавању тоналне динамике у музици Мориса Равела Исидорa Бован. Принцип развојности као стратегија креирања позноромантичарске лирике у Клавирском трију опус 120 Габријела Фореа Недa Николић. Сегменти музичког тока у служби проширења традиционалне концепције форме у Трећем клавирском концерту Станојла Рајичићa Душан Симић. Форма свите у једном ставу на примеру Дуа за клавир и оркестар Властимира Трајковића Тањa Вуловић. Методска обрада ванакордских тонова у настави хармоније Григориј-Николај Јаковљевић. Двогласна инвенција Милан Матић. Трогласна фуга Повратак на издавачку делатност