Факултет Музичке уметности

2017.

МУЗИЧКИ ИДЕНТИТЕТИ И ЕВРОПСКА ПЕРСПЕКТИВА 2: ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНИ ПРИСТУП

Зборник студентских радова, св. 7/2017

 

Предраг И. Ковачевић. Поигравање топосима. Значај турског топоса у интерпретацији опере „Отмица из Сараја”

Тијана Адамовић. Утицај руске традиције и оријентализма на оперу „Славуј” Игора Стравинског

Стефан Савић. „Дуга на заласку сунца”: Фантазијски свет у „Четири последње песме” Рихарда Штрауса

Татјана Поповић. Душан Трбојевић у Лондону и Америци

Јелена Јанковић-Бегуш. Опера „Фиделио” Лудвига ван Бетовена – слика или критика Француске револуције?

Милица Петровић. Ризорђименто, Верди, „Набуко”

Маша Спаић. Симболи „радости” и „братства” у финалу Девете симфоније Лудвига ван Бетовена

Душанка Јеленковић Видовић. Транскултурални карактер европске музичке авангарде

Никола Пејчиновић. Између онтологије и феноменологије: развој авангардистичког музичког записа – од интегралног серијализма до алеаторике

Моника Новаковић. Формула као средство прокреације: „Мантра” Карлхајнца Штокхаузена

Јелена Јанковић-Бегуш. Примена Тарастијеве теорије музичке наративности у анализи Концерта за клавир и оркестар бр. 3 „Pro Libertate” Александра Обрадовића

Татјана Поповић. Изазови сагледавања текстуално-музичке кореспонденције у песми „Импровизација” из збирке песама „Пролеће! Пролеће!” Станислава Препрека

Предраг И. Ковачевић. Интертекстуалност и елементи „комедије дел арте” у музици