Предмет
Наставници на часовима предавања
мр Биљана Радовановић-Бркановић, редовни професор
Бојан Суђић, редовни професор
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
мр Соња Радојковић, самостални уметнички сарадник
Младен Стефановић, виши уметнички сарадник
Исход
Студенти продубљују познавање репертоара у специфичним изабраним областима, развијају вештине вежбања, проба, читања, слушања, стварања и репродукције, овладавају вербалним вештинама, овладавају високим нивоом импровизације ако је она релевантна за област специјализације. Стичу способност извршавања обимних и комплексних задатака, способност повезивања са другим особама у разноврсним културним контекстима и способност представљања комплексног рада у приступачном облику.
Циљ
Циљ предмета је усавршавање општих стечених знања на претходним извођачким студијама и продубљивање способности за самосталну концертну активност
Садржај теоријске наставе
Даље изучавање хорских, оркестарских и вокално-инструменталних дела, начин поставке и реализације са ансамблом. Дубље изучавање специфичности музичког руковођења одабраним ансамблом по избору студента. Студент је слободан у избору ансамбла и форме (инструментална, вокално-инструментална музика, сценско-оркестарска, балет) којима ће се бавити на специјализацији. У току године студент спрема програм дефинисан у договору са професором а у складу са афинитетима студента, сто је уједно и испитни захтев.Програм се не може понављати у оквиру Завршног рада.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство настави и припремљеност за наставу
40
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Практични испит
60
Литература
Demaree, Moses ; The Complete Conductor ; 1995; Prentice, London
Green, Elisabeth; The Modern Conductor ; 1969; Prentice, London
Bowen, Jose Antonio; The Cambridge Companion to Conducting ; 2003; Cambridge, London
Galkin, Elliot; A History of Orchestral Conducting in Theory and Practice; 2000; A History of Orchestral Conducting in Theory and Practice