Предмет
Наставници на часовима предавања
мр Биљана Радовановић-Бркановић, редовни професор
Бојан Суђић, редовни професор
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
мр Соња Радојковић, самостални уметнички сарадник
Младен Стефановић, виши уметнички сарадник
Исход
Студенти стичу висок професионални ниво способности за реализацију и изражавање сопствених уметничких концепата, проширују репертоар и продубљују знања у области репертоара, способни су за преузимање водећих улога у ансамблима, овладавају свеобухватним знањем репертоара главног предмета, имају дубоко разумевање практичних и теоријских студија и умеју да користе то знање у даљем уметничком развоју. Стичу способност потпуно самосталног учења и извршавања комплексних задатака, имају критичку самосвест и способни су да иницирају заједничке пројекте, да руководе заједничким пројектима и учествују у тимском раду, договарању и организацији.
Циљ
Студенти стичу способност за самосталну концертну активност и учешће у раду музичких ансамбала и оркестара, као и компетенције за рад у музичко-педагошким установама на нивоу средњих школа.
Садржај теоријске наставе
Изучавање хорских, оркестарских и вокално-инструменталних дела, начин поставке и реализације са ансамблом. Испит је у форми пробе за јавни концерт на коме се изводи једно дело, симфонијско, концертантно или вокално-инструментално.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство настави и припремљеност за наставу
40
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Практични испит
60
Литература
Brahms, Johannes ; Complete Symphonies ; 1974; Dover
Beethoven, Ludwig van ; Six Great Overtures; 1985; Dover
Beethoven, Ludwig van; Symphonie Nr. 9 ; 1950; Ernst Eulenburg, Leipzig
Prokofьev, Sergeй Sergeevič ; Romeo and Juliet, 3 suites; 1963; State music publisher , Moskva
Verdi, Giuseppe ; Messa da Requiem ; 1968; Riccordi , Milano
Sibelius, Jan ; Sinfonien; 1931; Breitkopf, Leipzig
Puccini, Giacomo; Madame Butterfly; 1986; Dover