Предмет
Услов
Одобрена тема Завршног рада.
Исход
Исход студијског истраживачког рада огледа се у оспособљености студента да: успешно артикулише и синтетизује своје знање и разумевање, особине и вештине у контексту креативног рада, даљег усавршавања и истраживања; примени, утврди и прошири своје знање у различитим контекстуалним оквирима и ситуацијама, како унутар тако и изван подручја изабраног ужег подручја научног интересовања; ствара идеје, концепте, предлоге, решења и аргументе, самостално или у сарадњи с другима, у циљу извршавања лично иницираних или постављених задатака; самостално учи и поставља циљеве, успешно савладава радно оптерећење и обавља послове у задатом року; пронађе, прикупи, издвоји, процени, рукује и управља информацијама из различитих извора.
Циљ
Студијски истраживачки рад је део завршног рада из области Музичке педагогије. Његова улога је вођење и усмеравање студента у примени стечених знања (педагошких, методолошких, методичких, дидактичких), са циљем самосталног усавршавања у конкретној ужој области интересовања и истраживања и припреме, планирања и организовања за израду, презентацију и одбрану Завршног рада.
Садржај теоријске наставе
Формира се у складу са одабраном темом сваког појединачног мастер рада, његовом сложеношћу и структуром. Садржај предмета обухвата прелиминарну израду теоријског и методолошког образложења истраживања, концепта, као и формулисање предмета, метода и циљева истраживања, примену научне методологије, обликовање научног текста и његову техничку припрему.
Предиспитне обавезе
Опис
Нема предиспитних обавеза
Испитне обавезе
Опис
Нема испитних обавеза
Литература
Bake, D.; Medijska pedagogija; 2013; Beograd: Fakultet za medije i komunikacije, Univerzitet Singidunum
Vasilјević, Z. M.; Metodika muzičke pismenosti; 2006; Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
Vasiljević, Z. M.; Teorija ritma sa gledišta muzičke pismenosti; 1999; Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu
Vasiljević, Z. M.; Metodika nastave solfeđa II; 1983; Beograd: Univerzitet umetnosti
Vasiljević-Drobni, M.; Jednoglasni melodijski diktat; 1986; Beograd: Fakultet muzičke umetnosti
Gone, Ž.; Obrazovanje i mediji; 1998; Beograd: Clio
Daković, N, Nikolić, (ured.); Obrazovanje, umetnost i mediji u procesu evropskih integracija: zbornik radova; 2008; Beograd: Fakultet dramskih umetnosti, Institut za pozorište, film, radio i televiziju
Дробни, И.; Методичке основе вокално-инструменталне наставе; 2008; Београд: Завод за уџбенике
Кршић, В.; Клавир као наставно средство у педагогији солфеђа; 2006; Београд: Факултет музичке уметности
Милетић, А.; Од народних тоналних основа до дур-мол система у настави музичке писмености; 2018; Београд: Учитељски факултет