Факултет Музичке уметности

2023.

Музика и значење

Зборник радова 25. Педагошког форумa сценских уметности

Isolde Malmberg. Towards a sustainable music education. What contribution should music education make to the crises and urgent questions of our time to innovate for the future? An essay

Senad Kazić, Nerma Hodžić-Mulabegović i Ena Plakalo. Muzika i značenje iz perspektive učenika i studenata u nastavi solfeggia

Nikola Lovrinić, Suzana Goldin i Sabina Vidulin. Slušni doživljaj na nastavi solfeggia: stanje i perspektive

Gabriela Karin Konkol. Educational-artistic project on presenting contemporary Polish music to children

Marzena Kamińska. Different ways of developing creativity in Eurhythmics specialty

Милена Петровић. Значај хорског певања за ментално благостање деце

Vesna Živković. The concept of creating musical amateurs in music culture teaching

Александра Станковић. Google earth као дигитални алат у настави музичке културе

Снежана Филиповић. Корелација немузичких предмета са предметом Mузичка култура у гимназијском наставном програму – методски поступак приликом објашњења појма програмности у музици

Сара Савовић. Бразил, деци не треба Бразил – (не)примерена популарна музика за децу

Сенка Белић. Практична примена теорије о модалном етосу на примеру полифоне музике 16. века

Ana Perunović-Ražnatović. Harmonska analiza u savremenom programu, pedagoškoj praksi i literaturi u cilju boljeg razumijevanja muzike i značenja predmeta harmonija

Марко Алексић. Хармонске и тоналне алегорије као нова значења у хармонском језику: опера Салома Рихарда Штрауса

Срђан Тепарић. Два аспетка проучавања значења на предмету анализа музичких стилова

Марија Глуваков Меденица. Бетовен, фантазија и значење

Марко Весић. Полижанровски дискурс у делу „Музичка форма или смисао у музици” Берислава Поповића као последица епистемолошког релативизма: колизија теоријске физике и анализе музичке форме