Факултет Музичке уметности

2018.

WUNDERKAMMER / THEIR MASTERSʼ VOICE

Predrag I. Kovačević. Intertekstualno ʻčitanjeʼ elemenata „Commedia-e dellʼarte” u „Don Đovaniju” i „Muzičkoj šali” Volfganga Amadeusa Mocartа

Stefan Savić. Žanrovsko-dramaturška problematika u „Kitežu” N. А. Rimskog-Korsakova kao vid sinteze različitih tradicija ruske operе

Marija Simonović. „Kabina sa ogledalima” – ʻslikeʼ vodе u klavirskoj muzici Kloda Debisija – između Bašlarovog ogleda o vodi i snovima i ʻogledanjaʼ vode u likovnom izrazu XIX vekа

Miloš Bralović. Elementi modernizma u gudačkim kvartetima Josipa Slavenskog

Neda Kolić. Hram jednostavnosti na temeljima lavirinta: izbor instrumentalnih „tintinabuli” kompozicija Arva Pertа

Adriana Sabo. „Međunarodna tribina kompozitorki”? Mogući pogled na položaj kompozitorki u okviru domaće muzičke scenе

Bojana Radovanović. Nauka kao umetnost – interdisciplinarnost u naučnim radovima Dragutina Gostuškog

Mina Šuković. Odnos između dekonstrukcije i muzike: instrumentalni teatar „Istar” Ivana Brkljačića kao primer muzičke dekonstruktivističke delatnosti

Милош Маринковић. Нове културално-фестивалске перспективе у Хрватској и Србији као резултат друштвено-политичке трансформације музичког фестивала у СФРЈ (Од Југослaвенске музичке трибине, преко Трибине музичког стваралаштва Југославије, до Глазбене трибине Опатија/Међународне глазбене трибине и Међународне трибине композитора)