Факултет Музичке уметности

2020.

ЗАЈЕДНИЧКО МУЗИЦИРАЊЕ У ОБРАЗОВАЊУ / PERFORMING TOGETHER IN EDUCATION

Тематски зборник 22. Педагошког форума сценских уметности / Thematic Proceedings of 22nd Pedagogical Forum of Performing Arts

 

Вера Миланковић. Импровизација – скривена педагогија

Milena Petrović and Anna Galikowska Gajewska. Body score – a multimodal representation of two-part melodies

Кристина Парезановић. Педагошка делатност мр Розалије Штаткић – редовнe професорке Академије уметности у Новом Саду у пензији

Suzana Goldin. Korelacija teorijskih glazbenih sadržaja u nastavi solfeggia

Милена Срдић. Корелација предмета солфеђо и камерна музика у другом циклусу основне музичке школе

Александра Паладин и Драгана Михајловић Бокан. Колико слободе има наставник музичке културе?

Lidija Nikolić. Glazbeno iskustvo studenata učiteljskog studija kao pretpostavka učenja glazbe na studiju

Milena Petrović, Sabina Vidulin and Gabriela Karin Konkol. Benefits of classical concerts on students’ wellbeing – Results from the European Research Project

Алма Тртовац Дедеић. Збирке дечијих песама за ученике основних школа Владимира Р. Ђорђевића у савременој настави

Ana Bučko i Ana Žauhar. Projekt „škola za život” iz perspektive učitelja glazbene kulture

Dajana Burić i Marta Šarec. Oda radosti: obrada pjesme putem radioničke metode poučavanja

Адмира Коничанин и Алма Тртовац Дедеић. Интегративни модел обраде дечјих народних игара кроз садржаје телесног вежбања са децом млађег школског узраста

Катарина Станисављевић. Музичка индустрија – ауторска и права интелектуалне својине

Ана Ристивојевић и Тијана Мировић. Како ученици музичких школа и аматерски певачи виде добит од хорског певања?

Драган Ашковић. Дијалектика индивидуалног и колективног у музичком догађају

Marzena Kaminska. Possibilities of the use of Emil Jaques-Dalcroze’s method and elements of music therapy and choreotherapy during the classes with seniors

Anna Galikowska-Gajewska, Gabriela Karin Konkol and Nadica Spasojević. The first Erasmus+ student exchange between the Faculty of Music in Belgrade and the Academy of Music in Gdansk – Reflections on eurhythmics and music education

Зоран Божанић. Методска питања хармонске анализе ренесансне вокалне полифоније

Сенка Белић. Композициони процес у сложеним секвенцама у двогласу

Наталија Јовић. Заступљеност саморегулације током самосталног вежбања инструктивне музичке литературе

Анастасија Милин и Милица Алексић. Правци унапређивања сарадње студената и професора на Факултету музичке уметности у Београду