др Радош Митровић
Радош Митровић (рођен 1989. у Београду) је асистент и секретар Катедре за музикологију, Факултета музичке уметности у Београду. Основно поље његовог академског интересовања јесте савремена музика и естетика музике, а тренутно ради на докторској дисертацији под називом Крај постмодерне, под менторством ред. проф. др Мирјане Веселиновић-Хофман. Имао је прилике да учествује на округлим столовима и међународним конференцијама, као што су: Хајдн у Лондону, АРТГЕТ (2007); 150 година од рођења Густава Малера, Задужбина Илије М. Коларца (2010); Шуман и његови двојници, АРТГЕТ (2010); ФЕСТУМ, СКЦ (2012); Musical Practices – Continuities and Transitions, XII International Conference of the Department of Musicology, ФМУ (2014); Дани Владе С. Милошевића, Бања Лука (2015); Beyond the Crisis in the Humanities…, ФМК, Београд (2015); Musical Legacies of State Socialism…, САНУ, Београд (2015); Ruidalsud,, International Festival of Arts. Italy-Argentine-Serbia, Нови Сад (2015) … Објављује чланке у стручним часописима Нови звук, Зборник Матице Српске за сценске уметности и музику, Art and Media, Muzika. Допринео је монографији Историја уметности у Србији, XX век, III, као и издању Српска енциклопедија, САНУ, Матица Српска. Аутор је е-књиге Стваралачки однос Маурисија Кагела према музичког традицији (2014). Митровић је добитник награде Властимир Перичић за најбољег студента музикологије (2011/12); добитник је стипендије British Music Society за учествовање у Gaudeamus musiekweek, Утрехт (2014), а био је и део програма Next Generation, фестивала савремене музике Donaueschinger Musiktage, Донауешинген (2012). Био је члан уредништва студентског зборника радова Музиколошке перспективе I/II (2012), као и организационог одбора симпозијума Transpositions: Music/Image (2016). Члан је Музиколошког друштва Србије и Центра за истраживање популарне музике. Активан је као музички критичар и аутор емисија на Радио Београду 2.