др ум. Владимир Вања Шћепановић
Владимир Вања Шћепановић је завршио мастер и специјалистичке студије клавира на Факултету музичке уметности у Београду, са највећим успехом. На поменутом факултету, 2019. године, одбранио је докторски уметнички пројекат на катедри за камерну музику, под насловом „Синестезија и улога боја у обликовању интерпретације у камерном делу Квартет за крај времена Оливијеa Месијана“, и тиме стекао титулу доктора уметности. Одржао је преко стотину целовечерњих концерата са капиталним делима од епохе барока до 21. века, као и велики број концерата са премијерно изведеним делима српских, италијанских, словеначких, америчких и јерменских композитора. Наступао је као солиста и камерни извођач у Србији, Црној Гори, Словенији, Републици Српској, Хрватској, Италији, Француској, САД и Канади. Вања Шћепановић је узео учешће на многим уметничким фестивалима и манифестацијама у Србији, као што су: Роси Фест, Међународна трибина композитора, Фестивал словенске музике Београд, Уметнички фестивал АРЛЕМ, Тисин цвет, Златни звуци, као и међународним фестивалима Дани фалуте, Дани Владе С. Милошевића (Бања Лука), Carniarmonie, Nei Suoni dei Luoghi (Италија), NFA 50th Golden Anniversary Convention (Чикаго, САД) и др. Посебан део његовог концертног репетоара чине дела домаћих аутора, која је изводио за соло клавир и у различитим ансамблима: за кларинетски трио, дела за ансамбл виолина и клавир, пиколо флауту и клавир, дела за два клавира и клавир четвороручно, обоу и клавир, хорну и клавир итд. 2014. године, са виолинисткињом Катарином Поповић и кларинетистом Михаилом Самораном оснива Аратос Трио, који се активно бави уметничким истраживањем и извођењем репертоара за кларинетски трио са посебним фокусом на музику 20 и 21. века. 2021. године са пиколисткињом Сњежаном Павићевић снимио је компакт диск са прeмијерним делима српских композитора за пиколо и клавир, под називом Perspecctives, која су представили на јубиларној флаутистичкој конвенцији у организацији Националне флаутистичке асоцијације у Чикагу, августа 2022. године. Са уметничким удружењима „АртНет“ и „Bell’Opera“ из Београда, као и оперским ансамблом из Осијека „Opera Pannonica“ изводио је опере „Дон Ђовани“ и „Тако чине све“ В. А. Моцарта, као и оперу „Боеми“, Ђакома Пучинија. Усавршавао се на бројним мастер курсевима клавира, од којих се издвајају трогодишње мајсторске радионице клавира код пијанисте и професора Владимира Овчинникова (Русија), као и еминентних клавирских педагога, као што су: Wei-Yi Yang (САД), Alberto Portugheis (Енглеска), Владимир Крпан (Хрватска), Kyoko Hashimoto (Јапан), Ludvig Günter (Аустрија). 2019. и 2020. године био је клавирски сарадник на Музичком фестивалу АРЛЕМ, за мајсторске радионице виолончелисте Стевана Попова (Guildhall Школа за музику и драму, Лондон). Носилац је уметничких пројеката „Четири стране света“, „Музика pour trois“, и „MozART“, који су подржани од стране Министарства културе и информисања Републике Србије. Педагошким радом почео је да се бави 2004. године. Током рада са ученицима освојио је велики број првих и специјалних награда на домаћим и међународним такмичењима. 2018. године награђен је од стране Министарства просвете за остварене педагошке резултате. Од 2022. године запослен је на Факултету музичке уметности у Београду, на катедри за соло певање.