Marko Aleksić, PhD
Дипломирао сам и магистрирао на Факултету музичке уметности у Београду, у класи ред. проф. Растислава Камбасковића. Дипломирао сам 2001. године, на Одсеку за општу музичку педагогију, са дипломским радом под називом „Густав Малер: Прва симфонија – хармонско-аналитичка студија“. Област мог професионалног научног интересовања је музичка теорија, посебно област хармоније са хармонском анализом. Још за време основних студија објављени су моји семинарски радови из предмета хармонија са хармонском анализом, музички облици и анализа музичких стилова. Објављујем научне радове и активно учествујем на научним скуповима и симпозијумима у земљи и иностранству из области музичке теорије и анализе, музикологије и музичке педагогије. У неколико наврата учествовао сам на професионалном симпозијуму „Музичка теорија и анализа“ у Београду, на „Данима Владе С. Милошевића“ у Бањој Луци (Република Српска, Босна и Херцеговина), као и на скупу под називом „Српски језик, књижевност и уметност“ у Крагујевцу (укључујући и рад „Седам балканских игара Марка Тајчевића – улога хармоније у музичком изразу“). Такође, више пута учествовао сам на „Педагошком форуму сценских уметности“ у Београду (укључујући и цитирану анализу једног од првих српских уџбеника о хармонији Милоја Милојевића), а 2010. године и на Десетој међународној конференцији одсека за музикологију ФМУ у Београду. Новембра 2007. одбранио сам магистарску тезу под називом „Експресивност хармонског језика у опери Салома Рихарда Штрауса“. Докторанд сам докторских студија музичке теорије на Факултету музичке уметности у Београду и тренутно, под менторством ванр. проф. др Ане Стефановић, радим на изради докторске дисертације „Улога хармоније у формирању мреже интерпретативних односа у немачкој опери и симфонијском лиду друге половине деветнаестог и почетка двадесетог века“.