Србољуб Динић
Актуелни генерални музички директор Оркестра и Театра у Брауншвајгу (где је започео своју седму редовну сезону), а доскора и шеф-диригент и уметнички директор Оркестра Позоришта лепих уметности у Мексико Ситију, рођен је 1969. године у Нишу, у породици с дугом музичком традицијом у којој је добио и своје прво музичко образовање. После завршене Средње музичке школе у родном граду 1987. године, студира клавир на Факултету музичке уметности у Београду. По дипломирању, две године ради у школама „Јосип Славенски“ и „ Стеван Мокрањац“, потом и на Факултету, као демонстратор за камерну музику. На позив Рајнера Алторфера 1995. године одлази у Базел, где до 1997. делује као корепетитор у театру, да би онда до 1999. исти посао обављао и у Опери у Бону где је био и асистент диригента. По повратку у Базел постаје асистент тадашњег шефа-диригента Џулије Џоунс, а као оперски диригент дебитовао је с Вердијевим Магбетом већ 2000. године. Претходно је, упоредо с ангажманом у Бону студирао дириговање код Волфганга Ота, а магистратуру стекао код професора Саше Николовског у Скопљу.
Од 2001. до 2004. запослен је као први капелмајстор и асистент шефа-диригента Мигела Гомеза Мартинеза у Опери у Берну, добијајући затим позицију шефа-диригента у истој кући, где остаје све до 2013, четири године и на месту музичког директора. У Берну је дириговао 37 оперских премијера и преко 60 продукција, те бројне симфонијске и гала концерте. Најзначајнији је свакако пројекат швајцарске телевизије „SF1“, живо извођење опере Боеми, преношено у целој западној Европи. Остварена продукција и снимљени де-ве-де су добитници „Златне руже“, најугледније телевизијске награде у Швајцарској.
Године 2013. Динић добија место уметничког директора и шефа-диригента оркестра једне од највећих оперских кућа Америке, Позоришту лепих уметности у Мексико Ситију где је остварио преко 25 продукција и гала концерата.
Oд 2013. дo 2018. године је био шеф-диригент реномираног камерног оркестра Гудачи светог Ђорђа из Београда на чије се место враћа 2021. а три године и редовни гост Државне опере у Штутгарту где је дириговао опере Мадам Батерфлај, Тоска и Норма.