Предмет
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
др Ивана Вуксановић, доцент
др Тијана Илишевић, доцент
Услов
Испуњене предиспитне обавезе из Семинара из анализе музичких облика 1 (OHSO1)
Исход
Упознавање проблематике из одабране уже музичко-теоријске области; развој способности, јасног формулисања идеје и циљева истраживања, практичне примене општих музичко-теоријских знања и научне методологије, као и функционалног обликовања музичко-теоријског текста
Циљ
Усвајање и продубљивање знања из одабране уже музичко-теоријске области
Садржај теоријске наставе
1-11. недеља: реализација текста у деловима; 12-14. недеља: завршно обликовање текста обима око 16 страница текста (један табак); 15. недеља: израда верзије текста за јавну презентацију (обима око 7 страница, односно у трајању од 20’) и звучних (евентуално видео) прилога. израда електронске презентације са укљученим аудио и видео прилозима. Испитни захтев: На јавној презентацији обавезно су, поред кандидата и наставника у чијој је класи рађен семинар, присутни по један наставник и студент који, након презентације, дају усмену рецензију семинарског рада
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Активност у току предавања
10
Семинарски рад
50
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Јавна презентација рада (презентациона верзија рада, презентација)
40
Литература
Kohoutek, Ctirad, Tehnika komponovanja u muzici XX veka, Univerzitet umetnosti, Beograd, 1984
Kostelanetz, Richard, Joseph Darby, eds. Classic Essays on Twentieth-Century Music, New York: Schrimer Books, 1996
Popović, Berislav, Muzička forma ili smisao u muzici, Beograd: Clio, Београд: Цлио, 1998
Cook, Nicholas, A Guide to Musical Analysis, London: J. M. Dent & Sons Ltd., 1987
Cvejić, Bojana, Otvoreno delo u muzici (Boulez, Stockhausen, Cage) Beograd: SKC 2004
Stamatović, Ivana, Otvorena muzička forma i izvođenje, Muzička teorija i Analiza, Zbornik radova sa skupa, Sokobanja, 2005, 2007.
A Brindle, Reginald Smith, The New Music (The Avan-garde since 1945), Oxford/New York: Oxford University Press, 1987