Предмет
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
др Мирјана Закић, редовни професор
др Сања Радиновић, ванредни професор
др Сања Ранковић, ванредни професор
др Младен Марковић, доцент
др Ива Ненић, доцент
Услов
Положени главни курсеви на претходној години студија и задовољени сви услови за упис IV године основних студија.
Исход
Семинарски рад дужине око 15 компјутерски куцаних страница и његова усмена презентација. Продубљивање знања о техници и принципима реализације краћих научних радова.
Циљ
Израда семинарског рада под менторством заснованог на етномузиколошком градиву предвиђеном за текућу школску годину
Садржај теоријске наставе
1. Уводни час, упознавање са планом рада и захтевима курса 2. Радна библиографија, синопсис и анализе 3. Радна библиографија, синопсис и анализе 4. Радна библиографија, синопсис и анализе 5. Финално дефинисање синопсиса 6. Предаја прве верзије семинарског рада 7. Рад на првој верзији текста 8. Рад на првој верзији текста 9. Рад на првој верзији текста 10. Рад на првој верзији текста 11. Рад на првој верзији текста 12. Рад на првој верзији текста 13. Рад на финалној верзији текста и припрема презентације 14. Рад на финалној верзији текста и припрема презентације 15. Излагање радова и упознавање са семинарским радовима других студената Успешност писмене реализације: рад на тему из области инструменталног, вокално-инструменталног или вокалног стваралаштва Успешност усмене реализације: јавна презентација дате теме.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Похађање консултација
20
Поштовање рокова
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Писмена реализација
40
Усмена презентација
20
Литература
Stefan Bo – Florans Veber, Vodič kroz terensku anketu, Beograd, 2005.
Metateorijske osnove kvalitativnih istraživanja (priredio Dušan Stojnov), Beograd, 2008.
Recent Directions in Ethnomusicology, Ethnomusicology: an Introduction (edited by Helen Myers), THE NORTON/GROVE HANDBOOKS IN MUSIC, New York – London, W. W. Norton & Company, 1992, 375-399.
"Musical Thinking" and" Thinking About Music" in Ethnomusicology: An Essay of Personal Interpretation, The Journal of Aesthetics and Art Criticism, Vol. 52, Issue 1, Winter 1994, 139-148.
Литература и други извори, усклађени са темом семинарског рада, одабраном за сваког студента понаособ.