Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

ма Александар Цветковић, ванредни професор

Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН

ма Александар Цветковић, ванредни професор

Услов

Нема

Исход

Студент се оспособљава да анализира и чита с листа сложеније ритмичке структуре и односе и да их својим гласом, самостално и у групи, интерпретира.

Циљ

Циљ предмета је разумевање комплексних ритмичких концепата џеза и способност њихове имплементације при извођењу.

Садржај теоријске наставе

Савладавање ритмичких концепта у џез музици. Специфично ритмичко фразирање у џезу. Рад на слушном и аналитичком разумевању ритмичких односа. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Рад на брзини читања ритмичких структура с листа. Брзо сагледавање комплексних хоризонталних ритмичких фигура. Анализа конкретних примера из праксе, вокална интерпретација нотног текста. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Брзо сагледавање комплексних вертикалних ритмичких односа. Савладавање сложенијих ритмичких концепта у џез музици. Рад на слушном и аналитичком разумевању сложенијих ритмичких односа. Рад на брзини читања ритмичких структура с листа. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Брзо сагледавање комплексних вертикалних ритмичких односа. Анализа конкретних примера из праксе, вокална интерпретација нотног текста

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Присуство на настави

10

Активност и залагање на настави

10

Колоквијум

20

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Испит – техничка реализација

30

Испит – уметнички утисак

30

Литература

Gary Chaffee, Rhythm & Meter Patterns

Ted Reed, Progressive Steps to Sincopation for Modern Drummer

Louis Bellson, Modern Reading Text in 4/4 For All Instruments

Louis Bellson, Odd Time Reading

Ted Reed, Progressive Steps to Sincopation for Modern Drummer

Louis Bellson, Modern Reading Text in 4/4 For All Instruments