Предмет
Наставници на часовима предавања
ма Александар Цветковић, ванредни професор
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
ма Александар Цветковић, ванредни професор
Услов
Нема
Исход
Студент се оспособљава да анализира и чита с листа сложеније ритмичке структуре и односе и да их својим гласом, самостално и у групи, интерпретира.
Циљ
Циљ предмета је разумевање комплексних ритмичких концепата џеза и способност њихове имплементације при извођењу.
Садржај теоријске наставе
Савладавање ритмичких концепта у џез музици. Специфично ритмичко фразирање у џезу. Рад на слушном и аналитичком разумевању ритмичких односа. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Рад на брзини читања ритмичких структура с листа. Брзо сагледавање комплексних хоризонталних ритмичких фигура. Анализа конкретних примера из праксе, вокална интерпретација нотног текста. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Брзо сагледавање комплексних вертикалних ритмичких односа. Савладавање сложенијих ритмичких концепта у џез музици. Рад на слушном и аналитичком разумевању сложенијих ритмичких односа. Рад на брзини читања ритмичких структура с листа. Аудитивне вежбе – препознавање ритмичких фигура. Брзо сагледавање комплексних вертикалних ритмичких односа. Анализа конкретних примера из праксе, вокална интерпретација нотног текста
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство на настави
10
Активност и залагање на настави
10
Колоквијум
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Испит – техничка реализација
30
Испит – уметнички утисак
30
Литература
Gary Chaffee, Rhythm & Meter Patterns
Ted Reed, Progressive Steps to Sincopation for Modern Drummer
Louis Bellson, Modern Reading Text in 4/4 For All Instruments
Louis Bellson, Odd Time Reading
Ted Reed, Progressive Steps to Sincopation for Modern Drummer
Louis Bellson, Modern Reading Text in 4/4 For All Instruments