Предмет
Наставници на часовима предавања
ма Вања Кеврешан, доцент
Услов
Положен предмет Џез гитара 5 (OMGT5)
Исход
Способност музичког изражавања у свим најважнијим традиционалним и савременим стиловима и формама џеза. Способност да се сопствене уметничке идеје формулишу и реализују, развијено критичко расуђивање.
Циљ
Изучавање џез језика у структурно повезаним оквирима. Развој свих компонената музичке личности студента, кроз процес стицања знања и умећа неопходних за слојевито разумевање и реализацију музичког дела. Развијање критичког начина мишљења, способности музичке комуникације и самосталности у раду.
Садржај практичне наставе
Даљи развој личног стила џез интерпретације. Разумевање различитих џез стилова, тумачење садржаја и форме композиција, истраживање на пољу тонског обликовања и динамичких могућности инструмента. Фразирање, џез импровизација. Израда, анализа и интерпретација транскрипција различитих примера. Избор програма и план рада зависе од тренутних могућности сваког студента и усклађени су са нивоом претходно стеченог знања и њиховим интелектуалним, емотивним и психофизичким предиспозицијама. У оквиру Џез одсека организују се једном недељно концерти класа или целог одсека. Студент је дужан да наступи јавно најмање једном месечно. Испитни захтеви: полуреситал слободног програма у трајању 25-30 минута.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Активност и залагање на настави
10
Јавни наступ
20
Присуство настави
10
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Испит техничка реализација
30
Испит уметнички утисак
30
Литература
Peter O'Mara, MODAL CONZEPT
David Liebman, A CHROMATIC APPROACH TO JAZZ HARMONY AND MELODY
Nicolas Slonimsky, THESAURUS OF SCALES AND MELODIC PATTERNS, Amsco Publications
Jerry Bergonzi, INSIDE IMPROVISATION SERIES VOL 1
George Van Eps, HARMONIC MECHANISMS VOL 2
Hal Crook, HOW TO COMP, Boston Publishing, USA
Jerry Bergonzi, INSIDE IMPROVISATION SERIES VOL 2
George Van Eps, HARMONIC MECHANISMS VOL 1