Предмет
Наставници на часовима предавања
ма Анђелко Ступар, доцент
Услов
Нема
Исход
Способност музичког изражавања у свим најважнијим традиционалним и савременим стиловима и формама џеза. Способност да се сопствене уметничке идеје формулишу и реализују, развијено критичко расуђивање.
Циљ
Изучавање џез језика у структурно повезаним оквирима. Развој свих компонената музичке личности студента, кроз процес стицања знања и умећа неопходних за слојевито разумевање и реализацију музичког дела. Развијање критичког начина мишљења, способности музичке комуникације и самосталности у раду.
Садржај практичне наставе
Рад на техници свирања на добошу с једне стране, и бас бубња и хајхета са друге стране, ради постизања координације и постављања основе за владање целовитим инструментом. Основни обрасци у свинг музици. Избор програма и план рада зависе од тренутних могућности сваког студента и усклађени су са нивоом претходно стеченог знања и њиховим интелектуалним, емотивним и психофизичким предиспозицијама. У оквиру Џез одсека организују се једном недељно концерти класа или целог одсека. Студент је дужан да наступи јавно најмање једном месечно. Испитни захтеви: три нумере различитог карактера – свинг, латин, балада.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Активност и залагање на настави
10
Јавни наступ
20
Присуство настави
10
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Испит техничка реализација
30
Испит уметнички утисак
30
Литература
Charles Willcockson, 100 Exercises, vol. 1
Colin Baily, Bass Drum Control
Ted Reed, Progressive Steps to Sincopation for Modern Drummer
Jim Chapin, Technique for Modern Drummer