Предмет
Наставници на часовима предавања
Зорана Козомарић, наставник стручног предмета
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
Зорана Козомарић, наставник стручног предмета
Услов
Нема посебних услова
Исход
Овладавање техникама читања; Проширивање говорних образаца Разумевање писаног текста опште тематике и текста из области стурке (уочавање специфичних лексичких, граматичких и изражајних средстава); Проширивање говорних образаца;
Циљ
Развијање продуктивних модела употребе термина и остале стручне лексике у писању краћих форми; Усавршавање техника анализе и продукције на текстовима из појединих области културе и уметности; Овладавање техникама писаног изражавања о проблемима и резултатима из области уметности (прикази, излагања) Проширивање терминолошког и фразеолошког фонда; Обогаћивање и проширивање говорних образаца на темама из области уметности и културе; Усавршавање језичких вештина (читање, разумевање,... .)
Садржај теоријске наставе
Функционална анализа реченица и дискурса са тежиштем на развијању способности реконструкције датих језичких јединица; Овладавање техникама писаног изражавања о проблемима и резултатима из области свакодневне и стручне комуникације; Активна примена форми писаног изражавања; Усавршавање језичке комуникативне компетенције у ситуацијама употребе језика у стручној комуникацији Колоквијум се састоји од писмене провере претходно пређеног градива у виду теста . Писмени део испита састоји се од писмене провере језичких вештина читања и писања. Усмени део испита састоји се од презентације и разговора на теме из области уметности.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Активност у току предавања
20
Колоквијум-и
30
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Писмени испит
30
Усмени испит
20
Литература
Axel Hering, Magdalena Massek, Michaela Prlmann – Balme: em Übungsgrammatik Deutsch als Fremdsprache, Max Hueber Verlag, Ismaning, 2002.
Www. inter-nationes. de/landeskunde