Предмет
Услов
нема
Исход
Студенти проширују репертоар и продубљују знања у области репертоара, способни су за преузимање улоге диригента у различитим ансамблима. Овладавају свеобухватним знањем репертоара главног предмета, имају дубоко разумевање практичних и теоријских студија и умеју да користе то знање у даљем уметничком развоју. Стичу способност потпуно самосталног учења и извршавања комплексних задатака, имају критичку самосвест и способни су да иницирају заједничке пројекте, да руководе заједничким пројектима и учествују у тимском раду, договарању и организацији
Циљ
Студијски истраживачки рад је део припрема завршног рада у ужој уметничкој области, али обухвата и припрему других предмета и уметничких пројеката. Његова основна улога је вођење и усмеравање студента у примени стечених знања (интерпретативних, теоријских, аналитичких, методолошких) у циљу самосталног: - усавршавања и самоостваривања у изабраном подручју уметничког рада, према склоностима и способностима кандидата; - проучавања могућности и метода за решење задатака уз помоћ литературе или добре уметничке праксе; - проучавања проблема и закључивање о могућим решењима на основу спроведених истраживања и анализа.
Садржај теоријске наставе
Формира се у складу са одабраним програмима сваког појединачног кандидата, његовом сложеношћу и структуром: - може обухватити области једног или више предмета који припадају ужој уметничкој области; - припрема комплексног програма уметничког наступа
Предиспитне обавезе
Опис
Нема предиспитних обавеза
Испитне обавезе
Опис
Нема испитних обавеза
Литература
Разни аутори; Обухвата литературу свих предмета на студијском програму као и литературу која се формира у складу са програмом Завршног рада; Разни издавачи