Предмет
Наставници на часовима предавања
др ум. Бојан Пешић, доцент
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
ма Мелита Бенчић, самостални уметнички сарадник
мр Мери Бојић-Радојчић, самостални уметнички сарадник
Антонела Гргин, самостални уметнички сарадник
ма Рада Пећанац, самостални уметнички сарадник
др ум. Драгана Раић, виши уметнички сарадник
Услов
2OFOB4 - Обоа 4 - одслушан и положен
Исход
Студенти овладавају практичним вештинама (у областима уметничког изражавања, свирања у ансамблима, јавног извођења, вежбања и одржавања проба), теоријским знањем (познавање и разумевање репертоара и контекста дела), стичу самосталност у раду, психолошко разумевање извођаштва, критичку свест и вештину комуникације.
Циљ
Циљ предмета првенствено се односи на савладавање технике свирања на обои, кроз интерпретативно-уметничку прораду литературе, кроз различите стилске епохе. Студенти стичу способност за самосталну уметничку активност и учешће у раду ансамбала као и способност за педагошки и креативни рад у музичким школама, школама општеобразовног типа и институцијама културе.
Садржај теоријске наставе
Током шестог модула ради се на даљем разрешавању техничко-интерпретативних проблема на микро-плану, као и рад на штобољем разумевању формално-структуралне целине дела која се обрађују. Предавања држи професор, а вежбе сарадник. На вежбама се, кроз рад са сарадником, боље упознаје структура дела. Најмање једном, организује се јавни наступ, који може бити и наступ у оквиру класе. Испитни захтев: две етиде, циклично дело, виртуозни комад. Једно дело (концерт) се обавезно изводи напамет.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство настави и припремљеност за наставу
10
Активност на часу
10
Концертна пракса
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Практични испит
60
Литература
J.S.Bach; Sonate g minor; 1948; Schott, London
J.H.Luft; 24 Etudes; 1926; Editions Costallat
G.Rossini; Variations; 1979; James Brown
R.Scumann; Drei Romanzen; 1968; Peters