Предмет
Наставници на часовима предавања
др ум. Марко Стојановић, доцент
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
Данијела Газдић, гостујући професор
Услов
нема
Исход
Примена разноврсних теоријских и практичних знања у уметничком раду; подстицање критичког размишљања и самосталног истраживачког рада. Развој афинитета студента ка ужестручним областима и дисциплинама у оквиру акордеонистичке праксе и едукације. Оспособљавање студената за професионално бављење у уметничкој области хармоника на интерпретативном и педагошком пољу.
Циљ
Студенти стичу способност за самосталну уметничку активност, као и педагошки и креативни рад у музичким школама, школама општеобразовног типа и институцијама културе. Образовање стручњака за наставу хармонике по високим стандардима модерне педагогије.
Садржај теоријске наставе
Проучавање, објашњавање и унапређивање процеса стицања знања и вештина у настави хармонике и оспособљавање студената за самосталан рад и истраживање. Испит је симулација школског часа - предшколски и почетни ниво. Обрађује се: тестирање музичких способности, почетак рада - свирање "без нота", методологија и начини рада са почетником, дидактички принципи и техника стварања тона.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство настави и припремљеност за наставу
20
Активност на часу
30
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Практични испит
50
Литература
Ф. Липс; Уметност транскрипције за хармонику; 2015; Москва
Л.Коричан; Нови темељи свирања на акордеону; 1970; Загреб
Д. Алексејев; Методика наставе хармонике; 1982; Москва
М. Зулић; Педагошка искуства и резултати у настави хармонике у Европи и Босни и Херцеговини; 2003; Сарајево
Ј. Пуриц:; Методички чланци о проблемима свирања хармонике; 2001; Москва
Т. Зримшек; Методика наставе клавира; 1992; Љубљана