Предмет
Наставници на часовима предавања
др ум. Срђан Палачковић, редовни професор
др ум. Иван Бурка, доцент
Услов
Нема.
Исход
Примена разноврсних знања и интерпретативних сазнања у циљу стварања креативне личности музичког педагога.
Циљ
Студиозно овладавање вештином стицања знања и сазнања из уметничке области удараљке и практична примена стечених искустава у уметничком и педагошком раду.
Садржај теоријске наставе
Теоријска настава Методолошко-педагошка прорада литературе за мембранофоне, мелодијске и ритмичке ударачке инструменте. Током петнаест недеља градиво се обрађује на одабранинм примерима кроз откривање одговора и закључака практичном применом и употребом стечених сазнања: инструмент – историјат и улога, приступ ученика – мотив за учење, почетак свирања – техника постављања руку у зависности од врсте инструмента, литература за мембранофоне, мелодијске и ритмичке ударачке инструменте. Практична настава Држање часа колеги. Испитни захтев: Усмено одговарање на три испитна питања базирана на заступљеним наставним областима и јединицама. Семинарски рад: Писани рад, избор теме из обрађених наставних јединица и области
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Семинари
30
Активност на часу
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Усмени испит
50
Литература
Joe Morello; "Master studies 1", exercises for development of control and technique; 1987; Hal Leonard corp.
Arend Weitzel; "Timpani roll" ; 2005; Grete Verlag Dinklage
Leigh Howard Stevens; Method of Movement for Marimba; 1979; Copyrightby L. H. Stevens
Небојша Ј. Живковић; The principle of Mallet Technique; 1987; Copyrightby Nebojša J. Živković
David Kovins; Vibraphone Virtuosity; 1991; Visionary Music Publishing Co. USA