Факултет Музичке уметности
Предмет

Наставници на часовима предавања

др ум. Срђан Палачковић, редовни професор

др ум. Иван Бурка, доцент

Услов

Нема.

Исход

Примена разноврсних знања и интерпретативних сазнања у циљу стварања креативне личности музичког педагога.

Циљ

Студиозно овладавање вештином стицања знања и сазнања из уметничке области удараљке и практична примена стечених искустава у уметничком и педагошком раду.

Садржај теоријске наставе

Теоријска настава Методолошко-педагошка прорада литературе за мембранофоне, мелодијске и ритмичке ударачке инструменте. Током петнаест недеља градиво се обрађује на одабранинм примерима кроз откривање одговора и закључака практичном применом и употребом стечених сазнања: инструмент – историјат и улога, приступ ученика – мотив за учење, почетак свирања – техника постављања руку у зависности од врсте инструмента, литература за мембранофоне, мелодијске и ритмичке ударачке инструменте. Практична настава Држање часа колеги. Испитни захтев: Усмено одговарање на три испитна питања базирана на заступљеним наставним областима и јединицама. Семинарски рад: Писани рад, избор теме из обрађених наставних јединица и области

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Семинари

30

Активност на часу

20

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Усмени испит

50

Литература

Joe Morello; "Master studies 1", exercises for development of control and technique; 1987; Hal Leonard corp.

Arend Weitzel; "Timpani roll" ; 2005; Grete Verlag Dinklage

Leigh Howard Stevens; Method of Movement for Marimba; 1979; Copyrightby L. H. Stevens

Небојша Ј. Живковић; The principle of Mallet Technique; 1987; Copyrightby Nebojša J. Živković

David Kovins; Vibraphone Virtuosity; 1991; Visionary Music Publishing Co. USA