Предмет
Услов
Нема
Исход
Студент је стекао висок професионални ниво способности за реализацију и изражавање сопствених научних концепата, продубио знања из области научног истраживања, овладао свеобухватним знањем проблематике музичке педагогије и користи то знање у даљем научном развоју. Студент је стекао способност самосталног учења и извршавања комплексних задатака, има критичку самосвест и способан је да иницира заједничке пројекте, да руководи заједничким пројектима и да учествује у тимском научном раду, договарању и организацији.
Циљ
Циљ предмета јесте да кандидат стекне спосособност за достизање највиших стандарда у области наука о музичкој уметности, односно музичкој педагогији. Кандидат се оспособљава за самостално бављење научно-истраживачким радом и остваривање научних пројеката. Студијски истраживачки рад је у функцији припреме и израде докторске дисертације, али обухвата и припрему других предмета на студијском програму. Његова основна улога је вођење и усмеравање студента у примени стечених знања с циљем самосталног усавршавања и самоостваривања у изабраном подручју научног рада, проучавање могућности и метода за решење задатака уз помоћ литературе или постојеће научне праксе, као и проучавање проблема и закључивање о могућим решењима на основу спроведених истраживања и анализа.
Садржај теоријске наставе
Садржај предмета формира се у складу са научним интересовањима сваког појединачног кандидата, а може да обухвати различите проблеме из области наука о музичкој уметности.
Предиспитне обавезе
Опис
Нема предиспитних обавеза
Испитне обавезе
Опис
Нема испитних обавеза
Литература
Vasilјević, Z. M.; Metodika muzičke pismenosti; 2006; Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
Више аутора; Докторске дисертације, монографије, стручна литература и периодика из области музичке педагогије и сродних научних дисциплина