Факултет Музичке уметности
Предмет

Исход

Изградња и развој способности проблематизовања предмета истраживања, функционалног обликовања теоријско-педагошког текста већег обима и јасног формулисања идеја. Практично овладавање методологијом и техником научног рада.

Циљ

Овладавање способношћу осмишљавања и реализације теоријско-педагошког рада обима 50-100 страница текста.

Садржај теоријске наставе

На студијском програму Музичка педагогија Завршни рад се бира из групе предмета коју чине: Методика наставе солфеђа, Методика општег музичког образовања и Музичка едукација и масовни медији. Педагошко истраживање у области изабране теме. Формулисање предмета, метода и циљева истраживања. Примена научне методологије, обликовање текста и његова техничка припрема. Предиспитне обавезе Припрема и израда Завршног рада Завршни испит Усмена одбрана Завршног рада

Предиспитне обавезе

Опис

Бодови

Израда завршног рада

50

Испитне обавезе

Опис

Бодови

Одбрана завршног рада

50

Литература

Bake, D.; Medijska pedagogija; 2013; Beograd: Fakultet za medije i komunikacije, Univerzitet Singidunum

Василјевић, З. М.; Методика музичке писмености; 2006; Београд: Завод за уџбенике и наставна средства

Vasiljević, Z. M.; Teorija ritma sa gledišta muzičke pismenosti; 1999; Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu

Vasiljević, Z. M.; Metodika nastave solfeđa II; 1983; Beograd: Univerzitet umetnosti

Vasiljević-Drobni, M.; Jednoglasni melodijski diktat; 1986; Beograd: Fakultet muzičke umetnosti

Gone, Ž.; Obrazovanje i mediji; 1998; Beograd: Clio

Daković, N, Nikolić,М. (ured.); Obrazovanje, umetnost i mediji u procesu evropskih integracija: zbornik radova; 2008; Beograd: Fakultet dramskih umetnosti, Institut za pozorište, film, radio i televiziju.

Дробни, И.; Методичке основе вокално-инструменталне наставе; 2008; Београд: Завод за уџбенике

Кршић, В.; Клавир као наставно средство у педагогији солфеђа; 2006; Београд: Факултет музичке уметности

Милетић, А.; Од народних тоналних основа до дур-мол система у настави музичке писмености; 2018; Београд: Учитељски факултет