Предмет
Наставници на часовима предавања
ма Анђелко Ступар, доцент
Услов
2OMBU4 - Џез бубњеви 4 - одслушан и положен
Исход
Способност музичког изражавања у свим најважнијим традиционалним и савременим стиловима и формама џеза. Способност да се сопствене уметничке идеје формулишу и реализују, развијено критичко расуђивање.
Циљ
Изучавање џез језика у структурно повезаним оквирима. Развој свих компонената музичке личности студента, кроз процес стицања знања и умећа неопходних за слојевито разумевање и реализацију музичког дела. Развијање критичког начина мишљења, способности музичке комуникације и самосталности у раду.
Садржај теоријске наставе
Развој речника карактеристичних мотивских фигура у би-бопу. Прорада сола би-боп ере. Латино ритмови. Фанк музика - етиде 1. Фразирање у џезу. Техника свирања метлицама. Основи полиритмије. Избор програма и план рада зависе од тренутних могућности сваког студента и усклађени су са нивоом претходно стеченог знања и њиховим интелектуалним, емотивним и психофизичким предиспозицијама. У оквиру Џез одсека организују се једном недељно концерти класа или целог одсека. Студент је дужан да наступи јавно најмање једном месечно. Испитни захтеви: полуреситал слободног програма у трајању 25-30 минута (најмање три нумере различитог карактера). Програм се изводи напамет.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство настави и припремљеност за наставу
20
Активност на часу
10
Јавни наступи
10
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Практични испит
60
Литература
Peter Magadini; Musicians Guide to Polyrhythms; 1967; Try Publishing
Anthony Cirone; A Portrait in Rhythm; 1966; Alfred music
Billy Martin; Clave of African origin; 2008; Music in Motion
Ted Reed; Progressive Steps to Syncopation for Modern Drummer; 1996; Alfred music
John Riley; The Art of Bop Drumming; 1994; Alfred Music