Предмет
Наставници на часовима предавања
мр Милан Радић, редовни професор
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
ма Мелита Бенчић, самостални уметнички сарадник
Услов
Положен испит Хорна 5 (OFHR5)
Исход
Студенти овладавају практичним вештинама (у областима уметничког изражавања, свирања у ансамблима, јавног извођења, вежбања и одржавања проба), теоријским знањем (познавање и разумевање репертоара и контекста дела), стичу самосталност у раду, психолошко разумевање извођаштва, критичку свест и вештину комуникације.
Циљ
Циљ предмета првенствено се односи на савладавање технике свирања на хорнии, кроз интерпретативно-уметничку прораду литературе, кроз различите стилске епохе. Студенти стичу способност за самосталну уметничку активност и учешће у раду ансамбала као и способност за педагошки и креативни рад у музичким школама, школама општеобразовног типа и институцијама културе.
Садржај практичне наставе
Током шестог модула ради се на даљем разрешавању техничко-интерпретативних проблема на микро-плану, као и рад на штобољем разумевању формално-структуралне целине дела која се обрађују. Предавања држи професор, а вежбе сарадник. На вежбама се, кроз рад са сарадником, боље упознаје структура дела. Најмање једном, организује се јавни наступ, који може бити и наступ у оквиру класе. Испитни захтев: две етиде, циклично дело, виртуозни комад. Једно дело (концерт) се обавезно изводи напамет.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Активност и залагање на настави
10
Присуство на настави
10
Јавни наступи
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Испит-техничка реализација
30
Испит-уметничка реализација
30
Литература
Ferling, Franz Wilhelm 144 Preludes & Etides vol. 2 Billaudot 1948
Bozza, Eugene Fantasie pastorale Paris, Alphonse Leduc 1960
Rossini, Gioacchino Variations for Oboe and Piano James Brown 1979
Vivaldi, Antonio Sonate in c-minor Schott 1969
Poulenc, Francis Sonate Chester 1970
Piston Suite Galaxy Music 1986
Britten, B. Two Insect Piueces Faber 1973