Предмет
Наставници на часовима предавања
ма Лука Игњатовић, ванредни професор
Услов
Нема
Исход
Студенти овладавају практичним вештима самосталног и групног рада у џез саставима, као чланови ансамбла, аранжери/композитори за ансамбле. Стичу знање о значајним саставима из историје џеза и њиховим специфичним концептима заједничког музицирања. Студенти овладавају извођењем разноврсних џез стилова.
Циљ
Савладавање свирања у џез саставима. Стицање свести о коришћењу контраста у џез музици. Стилови: свинг, би-боп, хард боп... Студенти стичу способност свирања, компоновања и аранжирања за ансамбле.
Садржај практичне наставе
Рад на репертоару: уче се песме Kurt Rosenwinkela i Mark Tarnera. Акценат на Mark Tarnerovoj музици. Обавезне транскрипције одређених снимака горе наведених уметника. Анализе појединих снимака модерних џез уметника. Рад на репертоару: извођење песама Марк Тарнера, Курта Розенвинкела итд. Израда сопствених аранжмана за (вокално-) инструменталне ансамбле. Рад на репертоару: уче се песме Kurt Rosenwinkela, David Binneya i Mark Tarnera. Акценат на Дејвид Бинејовој музици. Обавезне транскрипције одређених снимака горе наведених уметника. Анализе појединих снимака модерних џез уметника. Рад на репертоару: извођење песама Марк Тарнера, Курта Розенвинкела, Дејвид Бинеја итд. Израда сопствених аранжмана за (вокално-) инструменталне ансамбле.
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присутност на настави
10
Колоквијум
20
Активност и залагање на настави
10
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Испит – техничка реализација
30
Испит – уметнички утисак
30
Литература
John Coltrane, A Love supreme-Tenor saxophone, Hal Leonard, 2003
John Coltrane, John Coltrane: Giant steps-Tenor saxophone, Hal Leonard, 2004
Sony Rollins, The Best of Sonny Rollins (artist transcription), Hal Leonard Corporation, 2008