Предмет
Наставници и сарадници на часовима вежби и ДОН
др Марко Алексић, доцент
Услов
Положени модули 1, 2, 3 и 4 из предмета Хармонија са хармонском анализом
Исход
Усвајање и продубљивање знања из одабране уже музичко-теоријске области хармоније са хармонском анализом
Циљ
Усвајање и продубљивање знања из одабране уже музичко-теоријске области хармоније са хармонском анализом
Садржај теоријске наставе
Упознавање проблематике из одабране уже музичко-теоријске области; развој способности, јасног формулисања идеје и циљева истраживања, практичне примене општих музичко-теоријских знања и научне методологије, као и функционалног обликовања музичко-теоријског текста. Усмени испит : формулисање идеје, метода и циљева истраживања, план текста
Предиспитне обавезе
Опис
Бодови
Присуство и активност у току предавања
10
Домаћи задатак (литература)
20
Домаћи задатак (анализа)
20
Испитне обавезе
Опис
Бодови
Усмени испит (формулисање идеје, метода и циљева истраживања, план текста)
50
Литература
Деспић, Дејан, Хармонија са хармонском анализом, ФМУ, Београд, 1993.
Деспић, Дејан, Хармонска анализа, Универзитет уметности, Београд, 1987.
Живковић, Мирјана, Хармонија, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд, 2001.
Перичић, Властимир, Развој тоналних система, Уметничка Академија, Београд, 1968.
Дубовский, И... . [и др], УЧЕБНИК гармонии, Музгиз, Москва, 1987.
Мюллер, Теодор, Гармония, Музыка, Москва, 1982.
Aldwell, Edward, Harmony and voice leading, H. B. J. College Publishers, New-York, 1989.
Paune D., Kostka S., Tonal harmony, McGraw-Hill, Inc., New-York, 1995.